Levering

Levering 

Jeg bruger GLS og DAO som fragtleverandør, og med den metode, du har angivet ved betaling. Der kan i travle perioder kan opstå pladsmangel på enkelte pakkeshops, fx i julemåneden.  

Varer, der ikke er kategoriseret som forudbestilling, sendes fra lageret hurtigst muligt. Indeholder ordren lagervarer og forudbestillinger, afsendes hele ordren samlet, når alle varer er på lager. Der tages forbehold for at jeg er den eneste i butikken og at der derfor kan være længere afsendelsestid. Der kan opstå travle perioder som ved højtider, samt ved introduktion af nye varer og når der er ferielukket. 

Du modtager advisering pr. e-mail og sms, når varen er afsendt til dig. 

Ved modtagelse af varer, bør du gennemgå bestillingsbekræftelsen og de modtagne varer. Hvis der er mangler eller fejlpakkede varer, skal du hurtigst mulig kontakte info@artisanthreadwork.dk med oplysning om bestillingsnummer, navn, og e-mail adresse. 

OBS - Ved omdeling! Pakken forsøges leveret én gang. Hvis ikke der er nogen hjemme, lander pakken i nærmeste pakkeshop.  Ved privat levering vil GLS sende en e-mail hvor kunden har mulighed for at angive hvor pakken må stilles på privatadressen. Hvis kunden vælger denne mulighed er det udelukkende på eget ansvar, og Artisan Threadwork er ikke længere ansvarlig for pakken. Kommentarer til ordren om hvor pakken må stilles ses ikke af fragtleverandør. Udelukkende ved brug af linket i GLS' e-mail har GLS mandat til at stille pakken uden underskrift. I travle perioder kan pakken blive leveret i en anden pakkeshop end den valgte. Det er desværre ikke noget jeg har indflydelse på og er derfor ikke noget jeg kan påtage mig ansvaret for. 

Skulle en pakke gå i stykker under transporten, eller på anden vis være fejlbehæftet, sender jeg en ny vare hurtigst muligt. Er varen udsolgt, kan beløbet returneres, eller blive gensendt når varen er på lager igen.